niedziela, 28 lipca 2013

Rysunek lwa

Cześć. ;D No to dzisiaj nowy rysunek, ale wyróżnia się spośród wszystkich, bo nie przedstawia człowieka, tylko zwierzę - lwa. Jest to jeden z moich ulubionych rysunków z wszystkich moich prac, jestem z niego zadowolona. ;) Lubię rysować zwierzęta i chyba powinnam robić to trochę częściej. ;D

Technika: ołówek i węgiel (tło po prawej stronie)
Ołówki: F, HB, 2B, 4B, 5B, 8B
Czas: ok. 5-6h
Rozmiar: A4





I jak Wam się podoba rysunek ? ;D

Praca została wysłana także na stronę na facebooku "Talenty FB". Ciekawe, czy zostanie opublikowana. ;P

PS Jak widać zmieniłam wygląd bloga, który Wam się podoba bardziej, stary czy nowy? ;D

25 komentarzy:

  1. Bardzo śliczny rysunek! Dziewczyno jaki ty masz talent! Mi mówią, że ja też mam duże zdolności plastyczne i żebym szła do jakiejś szkoły itp. , ale moje zdolności przy twoich to pikuś.
    Oby tak dalej!
    +zapraszam do mnie-http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale skoro Ty też masz zdolności, to je wykorzystuj. ;D

      Usuń
  2. Śliczny rysunek, jak wszystkie ;P Też lubię rysować zwierzęta (i lepiej mi to wychodzi), ale wolę skupić się na ludziach.
    Oba wyglądy były ładne, chociaż chyba wolę ten ;P

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powodzenia w tworzeniu. ;D

      Usuń
  3. Hej :> super blog, a rysunki śliczne ^.^
    zapraszam do mnie www.blogkinga.blogspot.com
    + obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny rysunek :).
    Też bym chciała tak rysować :D.
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rysunek masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna notka ,super rysunki , wszystko bym dała za taki talent *o* :) Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. peggy-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Strasznie mi się spodobał!

    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Proszę, wejdź na swoją pocztę ;)

      Usuń
    2. Dzięki, weszłam i odpisałam. ;)

      Usuń
  8. Przepięknie! Podoba mi się to, że pokazujesz jeszcze niegotowy rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny lew! Zazdroszczę talentu. Sama coś tam próbuję rysować. Najczęściej Mangę :D Jeśli chodzi o moją opinię jakie zwierzęta chciałabym, abyś narysowała to: papuga w kolorze i osioł ołówkiem. Może wyjść to ciekawie. Jeszcze raz zazdroszczę talentu i zapraszam na moje blogi:
    http://dlatychcomarza.pinger.pl/
    http://dlatychcomarza.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Nieogar :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może coś z tego wyjdzie. ;D Również pozdrawiam. ;)

      Usuń
  10. O żesz w... To jest cudowne! Brak słów po prostu. Przeglądałam tak Twoje rysunki z zadziwieniem, a tu wpadłam na coś takiego. Według mnie ten jest najlepszy. CUDO.
    Ciekawe co się kryje pod tym postem. Zobaczę.
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z zadziwieniem? mam nadzieję, że pozytywnym. ;P

      Usuń
  11. piękna praca. Super wąsy i w ogóle grzywa *.*

    OdpowiedzUsuń