Pierwsze zmagania z akwarelą

Heej. ;D Dzisiaj pokażę Wam moją pierwszą pracę akwarelami. Ja bym powiedziała, że to podchodzi pod abstrakcję... taki abstrakcyjny portret. Wykorzystałam farby akwarelowe z pierwszej klasy podstawówki. Wykonałam to na papierze 220 g/m2, bo wiadomo, ze zwykla kartka od ksero wyglądałaby jak psu z gardła. Ten blok jest do pasteli, ale i tak się nadaje. ;P Czas wykonania to około godzina. ;)



 

Szczerze to spodobało mi się malowanie, na pewno będzie więcej prac farbami. ;D
 

Komentarze

  1. O WoW.....!
    świetnie sobie poradziłaś wg mnie :)

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale zawsze mogłoby być lepiej. ;D

      Usuń
  2. Łaał,świetnie malujesz,zazdroszczę talentu!Blog mi się bardzo podoba.Obserwuję i liczę na to samo:)
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja już zaobserwowałam. ;)

      Usuń
  3. OMG ślicznie malujesz ♥ . Umiałabyś przerysować kogoś ze zdjęcia , czy coś w tym stylu ? madziiiaone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak umiem, zazwyczaj rysuje ze zdjęć. ;)

      Usuń
  4. Pięknei zonbione, ja też interysuję się sztuką, ale preferyuję rysunek ołówkiem.
    obserwuję i zapraszam do tego na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, ja też wole rysować ołówkiem, ale lubie próbować wszystkiego. ;)

      Usuń
  5. ale masz talent dziewczynoo *.* Tylko pozazdrościć! :)

    wpadnij do mnie i zostaw komentarz :D
    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście wejde na Twojego bloga. ;D

      Usuń
  6. Piękna praca. Masz wielki talent. Przejrzałam kilka Twoich rysunków na tym blogu i mi się spodobały. Są naprawdę cudne.

    Mam tylko 1 radę - rozpisuj się bardziej ;)

    Życzę powodzenia przy kolejnych pracach i zapraszam do mnie:
    http://delikatne-spojrzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiem, powinnam więcej pisać, ale jakoś nie mogę się zebrać. ;P

      Usuń
  7. Witaj:) Dzięki za odwiedziny i miły komentarz. Masz ciekawe prace i są w miarę dobre jak na twój wiek :)Mam nadzieję, że będziesz rozwijać swój talent

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające prace!!! Masz talent, mam nadzieję, że go nie zaniedbasz.

    Zapraszam na mojego bloga. Twojego zaobserwowałam i liczę na to samo. ; )
    http://lovelyblogerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. ;) zaobserwuję Twojego bloga. ;)

      Usuń
  9. Strasznie podobają mi się Twoje prace, ale to już wiesz. Jak na pierwsze wzmaganie, to wyszło Ci wspaniale. Ja nie umiem rysować. Ani ołówkiem ani farbami.. :D
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... mam nadzieję, że następne próby malowania wyjdą dużo lepiej. ;D

      Usuń
  10. Wszystkie twoje prace bardzo mi się podobają, sama próbuje trochę rysować.. Ta akurat spodobała mi się, bo jest wykonana w inny sposób wyróżnia się :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Jeśli chodzi o farby to lubię gdy wszystko jest kolorowe i nie jest idealne, tylko takie jak napisałam, czyli abstrakcyjne. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami