poniedziałek, 24 czerwca 2013

Wchodzimy w kolor – czyli rysunki pastelami

Hej. ; D
Dzisiaj kolejna notka. Przepraszam, że tak późno i obiecuję, że zacznę pisać częściej, tym bardziej, że mam Wam sporo rysunków do pokazania. ;) Do rzeczy, jak w tytule notki, teraz rysunki pastelami. Przedstawię dzisiaj tylko dwie moje prace, ale wkrótce dodam nowe. Pierwszy rysunek przedstawia portret małej dziewczynki i jest to pierwszy rysowany przeze mnie portret pastelami. Wiem, że jest wiele niedociągnięć i pewnie nie jest proporcjonalny, tak jak być powinien, ale trudno, uczymy się na błędach. ;)

 
 [kliknij, aby powiększyć]

Drugi to krajobraz, znalazłam zdjęcie w Internecie, więc postanowiłam je narysować, praca nie jest jedną z najnowszych, bo wykonałam ją 16 kwietnia. Jakoś nie mam specjalnych zastrzeżeń do tego rysunku, ale na pewno coś by się znalazło. ;)


 
Pa. ; **

Już wkrótce dodam nowe rysunki. ; )

10 komentarzy:

  1. Ten zachód słońca bardzo mi się podoba ;) Sama już od dłuższego czasu zabieram się do pasteli, ale coś ciężko mi idzie.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczą chęci. mi też czasami nie chce się nic rysować, dopiero jak usiądę i zacznę, to tak jakbym wciągnęła się w trans. ; )

      Usuń
  2. Zachód słońca bardzo mi się podoba. Ładnie tonujesz.
    Zapraszam na mojego bloga -> szkice-ksiecia.blogspot.com
    Dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście zajrzę na Twojego bloga. ; )

      Usuń
  3. Jezu! OPstatnie jest bskie!!!!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wzywaj imienia Pana Boga nadaremno. ;)
      ale dzięki. ;D

      Usuń
  4. Trudno mi uwierzyć, że masz 14 lat i rysujesz ledwo od stycznia. I tu dopiero można mówić o prawdziwym talencie! Nie to co u mnie... :(
    Też chciałabym zdobyć tak szybko taki wysoki poziom :) jestem od ciebie rok starsza, a rysuję gorzej xD

    Jakbyś chciała to tu są moje rysunki do porównania: http://vellaqueez.deviantart.com/gallery/

    zapraszam na bloga :) (wszyscy tym spamują to i ja pospamuję xD): http://powrotdosaber.blog.pl/2013/07/19/powrot-do-saber/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale ja prawie codziennie rysuję, więc taki poziom sam nie przyszedł, trzeba też dużo ćwiczyć, chociaż mi jakoś trochę łatwiej przychodzi tworzenie. ;)

      Usuń