Rysunek Taylor Swift

Heej. ;D
Dzisiaj już wakacje na dobre się rozpoczęły, więc jak zamierzacie je spędzić? Ja raczej w domu, ale ciesze się, bo będę miała dużo wolnego czasu na rysowanie. Tym bardziej, że niedawno kupiłam kredki Koh-I-Noor Polycolor 72. Już powstał nimi nowy rysunek, ale będzie zamieszczony trochę później, ponieważ mam Wam jeszcze do opublikowania kilka ołówkowych rysunków. ;D

Wracając do tytułu postu, dzisiaj pokazuję rysunek Taylor Swift. Nie mam do niego żadnych ważnych uwag, ale Wy możecie oceniać. Oto on:

 


Komentarze

  1. Bardzo ładny, masz talent, ja też rysuję ale nie aż tak ładnie ;P
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Wpadnę na Twojego bloga. ;)

      Usuń
  2. Masz mój absolutny podziw :) Szczególnie za oczy :) Dużo czasu zajmuje Ci wykonanie takiego dzieła?
    Poza tym, że jest cudowny i musiałaś się napracować, też nie mam żadnych uwag :)

    Zapraszam do siebie, będzie mi miło jeśli wpadniesz :) xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Rysunek wykonywałam ponad 3 godziny. Oczywiście zajrzę na Twojego bloga. ;)

      Usuń
  3. o matko ale ten rysunek jest śliczny!! *o*
    też lubię rysować, ale nie idzie mi to tak jak tobie ;)
    będę wpadać częściej :>

    http://lifebywikiandola.blogspot.com/
    zapraszam i zachęcam do komentowania =D

    OdpowiedzUsuń
  4. to twoje rysunki? masz mega talent dziewczyno ;) szablon bloga tez mi sie podoba tylko co do tego rysunku troszke inaczej bym narysowala usta ale i tak jest swietnie pozdrawiam
    story-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to moje rysunki. ;D dziękuję, a co do tych ust, o które Ci chodzi, o te na rysunku na naglowku czy na tym w tej notce? ; D bo te na naglowku mi wlasnie nie bardzo odpowiadaja. ;P

      Usuń
  5. Bardzo ładnie rysujesz. Kobieto - tego nie da się nawet opisać jaki ty masz WIELKI talent! Czekam na następne szkice. c:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale na świecie jest dużo innych ludzi, którzy rysują lepiej ode mnie, ale staram się rozwijać tę umiejętność, aby w przyszłości rysować duuzo lepiej. ;)

      Usuń
  6. Świetnie ci wyszła Taylor :)
    cudowne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Taylor <3 Chciałabym mieć taki talent jak ty, ale jedynie co mi wychodzi to rysunek konia XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rysuj to, co umiesz. mozesz sprobowac rysowac portrety. moje rysunki na początku też nie były ideałem. (i nadal nie są, do profesjonalizmu jeszcze daleka droga). ;D

      Usuń
  8. Super rysunek.. Rysowałam kiedyś Taylor z tego samego zdjęcia, jeśli chcesz mozesz porównać: http://www.rysuj.pl/index.php?view=detail&id=133647&option=com_joomgallery&Itemid=102

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent, pięknie rysujesz ;)
    zapraszam do mnie: http://fotografjem.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krok po kroku: jak rysuję włosy

Czym rysuję?

Krok po kroku: jak rysuję włosy kredkami